مرکز حقایق اسلامی

واحد آموزش طلاب غیر ایرانی مرکز حقایق اسلامی با هدف دانش افزايی و تبيين مباحث امامت، برای طلاب غير ايرانی طی دوره ای سه ماهه از کشورهای مختلف كه در حال حاضر جهت تحصيل علوم اسلامی در شهر مقدس قم ساكن هستند، کلاس های آشنایی با مباحث امامت برگزار نمود.
حجت الاسلام سجادی مسئول آموزش طلاب غیر ایرانی مرکز حقایق اسلامی بیان کرد: این کلاس ها در روزهای پنجشنبه با حضور استاد محترم حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید جواد حسینی میلانی و دانش آموختگان مرکز تخصصی امامت حجج اسلام آقایان ابویی، سیدی، شعبانی و طباطبایی برگزار می‌شود.
مسئول آموزش طلاب غیر ایرانی در ادامه بیان داشت: دوره به دو شکل اجمالی و تفصیلی برنامه ریزی شده که دوره اجمالی در حال انجام و دوره تفصیلی نیز در حال ایجاد هماهنگی های لازم است.
ایشان افزود: طلاب محترم امكان استفاده از كتابخانه مرکز حقایق و مشاوره با اساتيد و امامت پژوهان توانمند مؤسسه را خواهند داشت.
با توجه به اهميت و ضرورت آموزش، پژوهش و تبليغ در زمينه امامت، مرکز حقایق اسلامی آمادگی دارد جهت انتقال دانش و تجربيات لازم در زمینه تولیدات رسانه ای از جمله ضبط کلیپ در موضوعات مختلف، پادکست و ترجمه، تحقیق، تلخیص، مقاله و تألیف کتاب در موضوعات گوناگون به زبان های مختلف، از همه عزیزان دعوت نماید تا از اين فرصت آموزشی بهره مند شوند.
ایشان افزود: برگزاری کارگاه های علمی مهارتی وهمچنین نشست های تخصصی با مشارکت طلاب وشخصیت های علمی ایرانی و غیر ایرانی در دستور کار این واحد می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طلاب غیر ایرانی